I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tuhan jaga kan dia
Monday, April 30, 2012 | 10:30 PM | 0 BlackWhite

 
 
Tuhan ,
Mungkin aku bukan yang terbaik untuknya ,
Mungkin juga aku tidak indah di mata nya ,
Tolong , Jagakan dia untukku . .
Tuhan ,
Aku terlalu jauh untuk melihat dia ,
Aku terlalu jauh untuk mencari tahu perihal dia ,

Tapi dalam hati , Hanya KAU yang tahu , seberapa dekat dia di hati . .

Tuhan ,
Berikanlah dia kesihatan ,
Kurniakan lah dia kegembiraan ,

Agar aku juga turut senang melihat nya kelak , Andai KAU izinkan .

Tuhan ,
Dalam hati , hanya KAU yang mengerti ,
Rasa sakit , rasa rindu ,

Menahan perasaan yang tidak sepatutnya muncul untuk dia . .

Tuhan ,
Jika benar memang perasaanku ini salah terhadap dia,
Kau pudarkan lah rasa ini , rasa yang ada dalam hati ,

Kerana makin hari rasa itu semakin menebal . .

Tuhan ,
Sekiranya ada hati lain yang layak menerima cinta dia ,
Kau pertemukanlah mereka segera , Dan bukalah mata hati ku

Untuk aku berlalu pergi dari hidupnya . .

Tuhan ,
Begitu sukar menahan perasaan ini ,
Perasaan yang terpaksa didiamkan , ditahankan ,

Sesak setiap kali memikirkan nya , Tapi apa lah dayaku tanpa setiap kekuatan dari-MU

Tuhan ,
Andai memang aku tidak mendapatkan keizinan dari-MU untuk memiliki dia
KAU lindungilah dia , KAU jagalah dia untukku ,

Itu cukup buat aku rasa lega dan senang . .

Itu cukup buat aku bahagia untuk terus pergi dari hidupnya. KAU permudahkanlah urusannya, agar dia disenangi kelak, agar dia menjadi insan yang berguna untuk keluarga, agama, dan bangsa, agar aku bisa tersenyum melihat setiap kejayaan yang tercipta untuknya.
Itu cukup mengantikan perasaan sedih dan sakit yang aku tanggung.

Hanya SATU pintaku ,
JAGAKAN DIA UNTUKKU ,
YA ALLAH maha Pencipta Perasaan .
Amin ..

Labels:



Older Post | Newer Post