I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
..andai aku bukan tulang rusuk mu..
Sunday, October 23, 2011 | 11:05 AM | 0 BlackWhite

Assalamualaikum semua ~ kaifa halukum ? ^^, semoga korang semua sihat dan sentiasa diberkati oleh nya . aminn

em, cakap pasal JODOH ni . mcm mcm andaian timbul dalam fikiran ni kan ? jadi pada mula pemikiran kita satu je . is ALLAH :)
jgn kita pndg remeh soal jodoh , kerana Allah yg memegang sesuatu rencana , andai 10000 manusia sekalian pun menghalang tp tidak buat Allah . maka bersatu lah mereka ^^,

ps : ‎~✿..Maka jika nantinya kita TIADA JODOH, mungkin saya tidak cukup baik untukmu..pasti ada WANITA lain yang LEBIH BAIK untukmu..dan YAKINLAH, jika memang diriku adalah pasangan dari tulang rusukmu, maka tanpa kamu minta untuk tidak BERKENALAN dengan orang lainpun, saya akan TETAP menjadi pendampingmu..kerana saya yakin TULANG RUSUK tidak akan
BERTUKAR..(✿◠‿◠)

Labels:



Older Post | Newer Post