I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
5month okay !
Wednesday, May 22, 2013 | 10:34 AM | 0 BlackWhite

Hai semua *lambai tangan . Hehe hari ni tepat 5 bulan aku kenal dengan dia. Hm macam macam aku lalui,dalam masa 5 bulan tu jugak aku kenal semua perangai dia. Hm mungkin nampak sekejap je kan ;) Aku ni over je sbenarnya. Korang nak tawu tak ? Inchik Abuzar aku ni kan sangat sangat cemburu . Hew
Kadang tu nak nagis aku sebab over cemburu. Tapi aku suka heeee *senyum lebar sambil tunjuk peace yow


Haha nampak ? Aku pun kuat jeles jugak. Jangan memain dengan aku. Kelakar je kan, alau Inchik Abuzar jeleskan mesti nanti dia matikan call. Pastu hantar mesej "Takpe lah,saya paham bla bla bla" aku rasa memang comey ! Sbb dia mcm cute gila je. dEngan anak murid aku pun dia cemburu gila. Hahaha SERIOUS COMEL okay !
Aku pulak kalau jeles mesti dia takut sikit, sebab habis aku campak campak barang. Siap dengan muka bengis lagi. Bengang je,nnt dia pujuk aku "Awak.. jangan lah marah nanti cepat tua. Saya taknak tua lagi*gelak sesorang* ' aku usha je dia , pastu nnt dia malu sendiri. Siap berubah rubah muka nya. Haha sweet tak aku -___________- *sila bunuh sekarang




Okay bye semua ! Nak tidur . Zzzzz 



Older Post