I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
K.U.R.S.U.S K.A.H.W.I.N
Thursday, June 14, 2012 | 2:09 AM | 0 BlackWhite



Assalamualaikum, sabtu ahad hari tu (9-10 hb 2012 ) kite pergi ke K.U.R.S.U.S K.A.H.WIN . Best sangat :D Ustaz semua sporting . yeawwww . lawak habiss . Takde Stress sangat taw . Happy je semua, terserlah wajah ke ibuan dan ke bapaan masing masing :D 

Lagi satu, semua yang hadir dengan pasangan . Kite je soranggg :( tapi takpe . Lepas di tarbiyah oleh Mr R . Hati okayy balik dah xD Jom Kite selit kan beberapa gambar waktu Kursus hari sabtu and ahad tuh . Tapi tak seberapa :')




* Gambar ustaz ustaz yang sporting . lawak habisss :DDD credit from kak siti nur mahirah <3

 Okayy kite duduk tepi sekali (agak terasing ) sedih . takpe . ramai kawan apa bila pergi kursus kahwin ni . sebab masing masing niat yang sama . mesti lah nak kawen ! :P nie bakal bakal istri
 okay . tempat duduk lelaki dan perempaun asing ye :') jaga adat . best , bersih dan teratur . Kursus Khwin dia alam damai . di sini . Klik sini . Baik korang semua pergi cepat ke kursus kahwin , dengar cerita tak lama lagi kursus pra perkahwinan ( dekat mana mana lah kan ) akan di adakan 2 hari dan yang PALING sedih adalah , KENE TIDUR DEKAT SANA -.-' . fuhhh . nasib baik kite dah amek awal . so kepada Mr R , awak bile nak amek lagi ? Bye bye !




Older Post | Newer Post