I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
simpan hajat ke makkah
Thursday, March 29, 2012 | 9:40 AM | 0 BlackWhite




ya Allah, nak sangatt ke mekah . tak berkesempatan , insyAllah sape simpan hajat ke mekkah dengan niat yang baik umpama dia dah pergi menjejak kaki ke tanah suci itu . subhanAllah :)
kalau saya tak dapat pergi ke mekkah , cukup lah saya bagi ummi dan abah merasa pergi dulu . :')

apalah nak dibandingkan budi baik mereka dari apa yang saya bagi selama ini .. *feeling -.-'
insyAllah, kalau ada duit lebih saya nak sampai kan umi dan abah saya dulu . titik !
tengok dalam gambar je dah rasa sejuk je hati ini, belum kite sampai sana lagi . MasyAllah (^_^)




Older Post | Newer Post