I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kawen lagi..
Monday, August 22, 2011 | 10:07 PM | 0 BlackWhite

assalamualaikum semua ! :DD
heeee,mesty korang tension kan? lawat blogg nie je entry pasal kawen ! buhsan kan?
hahaha,al maklum kepada semua-semua lah,saya sedang kemaruk tunggu utk berkahwin..*euwwww x malu :P



kadang2,mmg x malu..tp setiap manusia x lari dr pikir pasal kawen ..betul x?
eshh,kawen nie bukan bende buruk pun,bnyk baik nya..

1) halal lagii 2..msti lah nak kan?

2)zuriat (menambah kan umat nabi s.a.w )

3) memberi kite peluang utk menambah pahala *jgn derhaka kat suami lah

4)separuh agama kita dah tunai kan..

*so,sapa x nak? benda simple dan senang tp bnyk tanggungjwab lah..semoga kita semua dikurniakan pasangan yg benar2 briman dan sepadan dgn kite..aminn <3



lastly,iam always waiting for u my future husband ..



Older Post | Newer Post