I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Haha Jatuh Motor
Monday, May 23, 2011 | 6:27 PM | 0 BlackWhite

Moh sini kamu semua,dgr citer hambo nie..haha.lalalala,
al kisah nyaa..
saye nie mmg degil,beriya2 nak naik jgk motor,x kesah..nak jgk,nk jgk..n nk jgk..
so,abah dah tension,bagi lah motor tue kat saye..
wahh,dgn bangga..naik motor,dan try stat pkai kaki.(emm,pggil ape tuh)
ntah laa,pastue..stat2..x boleh,x mau hidup..ohh,knp nie..try lagi,smpai nak naik pitam,basah baju sbb brpeluh2..last2,fedup.haha
esok nyaa
.
.
.
.
.
haaa,angah dtg..dia dah la bru kne cuci coz gugur..cm dalam pantang gak,saye lak dgn selambanya..lalalala
"angah! kau nak bawak motor x? jom lahh"
hahaha,dia pon setuju..abes siap pakai jubah,tudung semua lah..dia keluar then stat..
VROMMMMMMMM...
hahahaha,berjaya.dgn taksub nya,saye pon stat bawak.eh,mane gear? mane plak break nye? adoii,dgn selamba saye pon stat jalan..tekan gear 1..angah ikut naik jgk..tetibe,ehhh laen mcm je nie..ahhhhhhhhh
saye jerit sbb dah nak trjatuh,angah plak asyik jerit..tekan break..yg bengong sgt aku nie,saye pegi press motor tue..lagi lah melanbung,kemudian kami jatuh dan pasu rumah jiran pecahh..lalalalala
END STORY.


p/s:dan lps nie aku dah trauma nak bawak motor lagi..aduhaii,dan
1 lagi scary,abah kate nenek kat dpn umah yg pasu pecah tue dah lame meninggal..ohhh -.-'


Older Post | Newer Post