I'm Waiting You
BlackWhite?



[Assalamualaikum,Nuna here. AbuDzarWife's InsyAllah till jannah]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.












Round-Round





Story About Links Goodies


Borak-Borak





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Bila Lelaki Dah Sayang ..
Wednesday, February 23, 2011 | 10:50 PM | 0 BlackWhite

Bila Lelaki Dah Sayang..

Pagi-pagi lagi dah tengok hp, nk msg / miscall si dia...Nak kejotkan dia bangun..

Bila Lelaki Dah Sayang..

Sanggup tunggu lama si dia bersiap..Walaupun dalam keadaan yang panas..

Bila Lelaki Dah Sayang..

Sanggup redah hujan naik motor, semata-mata nak pegi jumpa dia kejap..Alih-alih bila jumpe, terus gaduh..

Bila :Lelaki Dah Sayang..

Minta jelah ape pun pertolongan, lelaki mesti akan membantu.. Walaupun sebenarnya dia tak mampu nak tolong..

Bila Lelaki Dah Sayang..

Sanggup membiarkan dirinya kesejukan tanpa memakai baju tebal, asalkan teman wanitanya tidak sakit bila terlalu sejuk...

Bila Lelaki Dah Sayang..


Sanggup buat apa saja yea? Sanggup bersusah-payah hanya kerana perempuan yang dia sayangi. Sanggup redah lautan api ( nie nampak sangat buhong ).

Tapi orang selalu cakap " Ala, lelaki nie mula-mula jek sayang..Dah dapat kang, mula la buat perangai ". Bukan semua lelaki macam tu, tapi nak dapat yang terbaek tuh memang agak sukar la. Lelaki nie kadang-kadang bukan tak sayang, tapi dorang tunjukkan sayang tuh dengan cara lain. Tak semestinya sayang tuh, nak kena cakap " I Love U" hari-hari? Tak semestinya hari-hari kena romantik. Kan? Lelaki akan tunjuk dengan cara lain. Tapi kaum hawa sendiri kadang-kadang tak perasan semua tu.

Kebanyakkannye hanya nampak keburukan jek pada seseorang lelaki tu, kebaikan nye hanya di diamkan. Ada pulak, bila lelaki tuh dah terlalu sayang, yang perempuannya pulak tak geti nak bersyukur.

Apa yang penting, jagalah hati orang yang selalu menyayangi diri anda tu. Mungkin kita tak perasan, atau tersalah pandang, tapi bila orang tuh dah tiada di depan mata. Baru kita sedar siapa dia sebenarnya di hati kita.

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

P/S: hurm btol ke nie ? =.='



Older Post | Newer Post